понеділок, 7 березня 2016 р.

«Моя сім’ я, книжка і я»

Напередодні жіночого свята  лідери читання з гуртка «Читають всі!» зібралися, щоб пограти в  рольові ігри зі складанням родинного дерева читацьких смаків «Моя сім’ я, книжка і я», а також поділитися сімейними історіями святкування жіночого свята 8 Березня.
Засідання цього дня набуло  розважального характеру. Діти колективно придумали родинну історію і діяли відповідно до своїх ролей. «Актори» вільно імпровізували, тож отримали неабияке задоволення від процесу гри.


Потім гуртківці розіграли сценку «Як курчатко маму шукало», в якій продемонстрували свою безпосередність та вміння втілюватись в образ.
Цього ж дня діти поділилися родинними історіями про те, як в їх родині поздоровляють маму, сестричку, бабусю зі святом, продемонстрували подарунки для матусь, виготовлені власноруч. Навіть відкрили деякі секрети своїх татусів щодо подарунків для мам.
Гуртківці охоче вирізали дерева читацьких смаків і поки що на молодих листочках записували свої улюблені книги.
Наступним завданням засідання буде доповнення опису  родинного дерева читацьких смаків «Моя сім’ я, книжка і я» про читацькі смаки своєї родини. «А допоможуть нам  в цьому мами», - впевнено говорили діти перед завершенням цієї зустрічі.

Немає коментарів:

Дописати коментар