понеділок, 10 листопада 2014 р.

Краєзнавча подорож

Краєзнавча подорож «Велика Олександрівка моя!» запросила третьокласників Великоолександрівської ЗОШ №2 полинути в цікаву фото-мандрівку по стежках нашого дивовижно чарівного селища Велика Олександрівка. На лівобережних схилах річки Інгульця розкинувся цей дивовижний куточок Херсонщини. Куточок, в якому є славні ліси й родючі поля, в якому живуть наші батьки, бабусі й дідусі.

Моє село – це ми, це я, це ти,

Односельчан сім'я згуртована, єдина.

І, якщо тут родивсь, то пам'ятай завжди,

Велика Олександрівка – твоя є батьківщина.



Поринути в історію села допомогли сторінки фотоальбому «Моє рідне селище Велика Олександрівка!», в якому розміщені старі,  ще чорно-білі фотографії, на яких відображені будова ГЕС, будівники славної станції, алея Слави, лікарня , ЗОШ №2, автостанція , Зарічний парк, краєвиди природи Великої Олександрівки.

Немає коментарів:

Дописати коментар