середа, 15 травня 2024 р.

Фонтан порад для мам і тат

                                                          Сім'я – це мама і тато,
                                                          Сім'я – це радісний сміх.
                                                          Сім'я – це дитинства етапи,
                                                          Сім'я – дорога в життя для всіх.
Справжня цінність у житті – це рідні та близькі люди.
Сім'я - найдорожче, що є в житті. Особливо її цінність відчуваєш зараз, у нелегкий воєнний час. І саме зараз необхідні добрі і чутливі свята, які нагадають усім, що ми сильніші, коли разом.
Таким святом є Міжнарожний день сім’ ї, який відзначають 15 травня і воно є досить молодим для України. Цю дату обрали на честь дня вшанування пам'яті святих Петра і Февронії, які є покровителями закоханих. Свято вважається православним аналогом Дня святого Валентина. Цю добру традицію, вшанування сім’ ї, започаткувала Організація Об'єднаних Націй у 1993 році. Цього дня прийнято дарувати теплі слова та подарунки членам своєї родини. Але головне завдання - приділити увагу дорогим серцю людям.
З нагоди цього свята Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки пропонує добірку порад від фахівців «Як стати успішними батьками». Бо саме у сім'ї формується особистість кожної людини й відбувається виховання.
А якщо вам скаладно добрати слова для привітальної листівки, ми подбали про це. Гортай сторінки презентаціїї і перходь за посиланням.

Немає коментарів:

Дописати коментар