середу, 14 серпня 2019 р.

Відгук-рекомендація на книгу Наталії Матолінець «Варта у Грі»






Привіт, найзавзятіші книголюби і любителі читання! Для початку хочу представитися вам. Мене звати Валерія Житняковська і я суперчитач міста Херсона. Сьогодні ми з вами поговоримо про підліткову літературу, фентезі і сучасних українських авторів. Теми ці дуже актуальні у сучасному світі, адже у величезному масштабі такої літератури дуже складно обрати щось цікаве для себе. Сьогодні ми розберемося з цією проблемою і навчимося правильно вибирати книги під свій смак, а також познайомимося з творчістю сучасної української письменниці Наталії Матолінець.
От, чи знаєте ви, що підліткова література поділяється на два типи: teen і young adult? Якщо ні - то зараз розберемося:
Teen – це література для молодших підлітків, простіше кажучи, для дітей віком від 8 до 12 років. У чому ж її особливість? Для цього виду літератури характерний не заплутаний сюжет, зрозумілі теми, такі як сім’я, дружба, повсякденне життя. Але для підлітків мого віку вже існує інший, ближчий для нашого розуміння вид літератури – young adult. Тут вже вік читача вар’юється від 12 до 25 років, бо, погодьтеся, у читача у 12 та у 20 років інтереси будуть абсолютно різні. Мені подобається , що літературу young adult характеризують як розповідь про перше щось: перше кохання, першу втрату, першу зраду, переїзд на навчання та усе, що вперше стається у житті нас, підлітків.
Справжнім відкриттям у величезному світі young adult для мене нещодавно стала львівська письменниця Наталія Матолінець, бо її твори - це справжній вибух різноманітних емоцій, які переповнювали мене під час читання. Тож, сьогодні хочу розповісти вам про книгу Наталії Матолінець «Варта у Грі», яка відтепер стала законною власницею місця серед моїх найулюбленіших книг.
А тепер уявіть: ви потрапили до славетного Львова, вдень на вулицях гамірно і людно, а у повітрі витає аромат свіжосмаженої кави й запашного шоколаду, але ввечері це загадкове місто розкривається з іншої, прихованої для туристичних очей, сторони. Бо раз на сто років світлі і темні маги Львова проводять Гру, аби дізнатися, на чиєму боці буде влада і за чиїми законами житиме магічний світ наступне століття.
Та існує також особа, яка не надто воліє брати участь у цьому жорстокому змаганні і звати її - Варта Тарновецька. Але у Львові переполох - вбили темну алхімею. І це означає тільки одне - почалася Гра, а ще це означає те, що тепер - Варта у Грі.
Перше, що захопило мене у цій книзі - це стиль письма авторки, бо він просто «вау!». Мені вистачало тут всього: опису будівель і природи, містики, магії і, звісно ж, іронії, бо її у книзі дууууже багато. А характер головної героїні, Варти - просто бомба, те, що треба якраз для темної, недарма ж її називали «дуже нехороша темна». Вона запальна і не з усіма ввічлива, легка на підйом, цілеспрямована і чимось нагадує мене. А ще кава… моя найбільша любов, якої у цій книзі також було достатньо. Ох, та ж тут є усе, що потрібно справжньому любителеві читання для цілковитої насолоди.
Обов’язково рекомендую прочитати вам цю книгу, бо після останньої прочитаної сторінки, я впевнена,  ви назавжди зміните своє ставлення до славетного Львова, побачите, що криється за туристичними фасадами, а, можливо, навіть разом з головними героями перенесетеся у Львівську Гру.
Ну, якось так. Я впевнена, що ця книга обов’язково сподобається кожному, хто хоч раз візьме її до рук. На цьому я хочу закінчити свою розповідь! До нових зустрічей!

Немає коментарів:

Дописати коментар